Legislacja
Food-Lex
 
Dodatki do żywności
i aromaty
 
Zanieczyszczenia
 
RWS - Referencyjne Wartości Spożycia
 
Trzymaj Formę !

   

 pl   en             
 
Jesteś tutaj: strona główna > AKTUALNOŚCI

AKTUALNOŚCI
Reklamy, promocje, akcje marketingowe prowadzone przez producentów żywności – wymagania prawne, orzecznictwo sądów
Angażowanie influencerów, prowadzenie kampanii, promocji, akcji marketingowych związanych z udzieleniem rabatów, przyznawaniem nagród, w tym w kanałach social media, na stałe wpisane jest w wachlarz działań marketingowych przedsiębiorców sektora żywnościowego. Jak zatem prowadzić działalność reklamową zgodnie z prawem?

W najprostszym ujęciu działalność reklamowa powinna być prowadzona z myślą o odbiorcy, o konsumencie. Dlatego przede wszystkim warto zadbać, żeby adresat nie był wprowadzony w błąd. Działalności promocyjnej powinna towarzyszyć troska o należyte ujęcie akcji w ramach prawnych, np. przez sporządzenie regulaminu, a także podjęcie działań zmierzających do zachowania standardów etycznej reklamy.


Więcej w numerze kwartalnika „Food-Lex” 3/2021, dostęp dla prenumeratorów>>


35cee0a58b0811cd000c15ad910982dc

Dodaj do:   Dodaj kanał RSSRSS   Dodaj do facebook.comFacebook

pełna lista aktualności

Członkowie PFPŻ ZP

Dołącz do nas!
Serwis PFPŻ wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub wykorzystanie.
Więcej informacji można znaleźć w Polityce prywatności.
Akceptuję politykę prywatności i wykorzystywania plików cookies w serwisie
zamknij