Legislacja
Food-Lex
 
Dodatki do żywności
i aromaty
 
Zanieczyszczenia
 
RWS - Referencyjne Wartości Spożycia
 
Trzymaj Formę !

   

 pl   en             
 
Jesteś tutaj: strona główna > AKTUALNOŚCI

AKTUALNOŚCI
Smak reklamy bez sztucznych barwników
Stosunek odbiorców do reklam, mówiąc delikatnie, jest ambiwalentny. Część osób ceni kreatywny warsztat ich twórców, z kolei większość nie kryje irytacji z powodu przerw reklamowych w filmach, czy atakujących „okienek” na stronach internetowych. Są jednak wyjątki potwierdzające, że reklama da się lubić. Takim przykładem jest film promujący nową linię bulionów - Domowa Kuchnia marki WINIARY. Reklama oczarowała konsumentów swoją subtelnością i... uroczą magią codzienności.

Spot „Dom jest tam, gdzie domowa kuchnia" rozpoczął nadawanie w połowie marca w głównych stacjach telewizyjnych. Na pozytywny oddźwięk nie trzeba było długo czekać, jednak jego rozmiar zaskoczył przedstawicieli marki WINIARY. Otrzymali oni dziesiątki wiadomości z gratulacjami i podziękowaniami za koncepcję reklamy. Zafascynowane filmem osoby codziennie przesyłają je do przedstawicieli marki WINIARY, do serwisu konsumenta oraz do agencji reklamowej Legend Group, która zrealizowała spot. Klienci zgłaszają sie zarówno indywidualnie, w imieniu całych swoich rodzin, a także organizacji konsumenckich. Wszystkie wiadomości mają ten sam przekaz - dziękują za ciepłą i budującą pozytywne emocje koncepcję spotu.

- Z przyjemnością obejrzałem reklamę „Dom jest tam, gdzie domowa kuchnia”. Cóż powiedzieć - jest zrobiona ze smakiem - napisał Pan Paweł, w podobnym tonie wypowiada się Pan Piotr: - W imieniu swoim i mojej rodziny dziękuję za Państwa nową reklamę bulionu Winiary „Dom jest tam, gdzie domowa kuchnia”. Jest ona nie tylko zrobiona profesjonalnie i ze smakiem, ale też pokazuje te momenty w życiu, które zawsze budzić będą we mnie dobre skojarzenia. Z kolei Państwo Judyta i Marcin życzyli marce WINIARY dalszych tak udanych realizacji reklam: - Jest po prostu piękna i można oglądać ją wielokrotnie!

- Taka sytuacja zdarza się pierwszy raz w historii marki. Doświadczenia wielu firm i producentów pokazują, że konsumenci na ogół podchodzą do reklam z rezerwą. W tym przypadku efekt jest nie tylko odwrotny, ale swoją skalą przekroczył nasze najśmielsze oczekiwania – mówi Monika Jusińska-Zbiegniewska, Marketing Manager WINIARY. Jesteśmy bardzo wdzięczni wszystkim osobom, które przekazały nam słowa uznania. Tak miły odbiór ze strony konsumentów mobilizuje do dalszej pracy.

Wspomniana reklama pokazuje niespieszne przedpołudnie w domu jednej z polskich rodzin. Tata bawi się z małym synkiem, troszkę starsza córka pomaga mamie w kuchni. Słychać dźwięki obieranych warzyw, kruszonego bulionu i gotujących się potraw. Dźwięki tak wyraziste i smaczne, że dostrzegalne niemal wszystkimi zmysłami. W tle subtelne tony pianina i śmiech członków rodziny. Praktycznie nie padają żadne słowa. One nie są potrzebne, aby wyrazić urok rodzinnego obiadu. Film reklamowy „Dom jest tam, gdzie domowa kuchnia” promuje nową linie bulionów marki WINIARY Domowa Kuchnia, stanowiących powrót do zdrowego, tradycyjnego gotowania.

- To ewolucja w komunikacji między marką, a jej konsumentami. Reklama jest bardziej subtelna, delikatna i prawdziwa. Pokazujemy w niej szczęśliwą, młodą rodzinę, bez żadnej sztuczności - mówi Bożena Hardejewska, Dyrektor Kreatywny Legend Group, agencji odpowiedzialnej za stworzenie spotu. W filmie nie słyszymy dialogów. Kamera z ręki, bliskie ujęcia na obieraną marchewkę czy gotującą się cebulkę. Produkt umiejscowiony jest drugoplanowo. Nie epatujemy nim. Centralny punkt stanowi rodzina i jej przygotowania do domowego posiłku.

Dzięki nowej, wyjątkowo ciepłej i rodzinnej reklamie bulionów konsumenci przypominają sobie, że domowe jedzenie jest najbardziej wartościowe. Przyjemność delektowania się przygotowanym w gronie rodziny posiłkiem mogą podkreślić odpowiednie dodatki. Taką propozycją jest właśnie nowa linia bulionów WINIARY - Domowa Kuchnia. Tworzą ją trzy smaki: Rosół Drobiowo-Wieprzowy, Drobiowy z włoszczyzną i Bulion z Grzybami leśnymi. Wszystkie kostki są doskonałą kombinacją aromatów, będącą podstawą domowego, rodzinnego gotowania.

 

Link do reklamy „Dom jest tam, gdzie domowa kuchnia”:

 

http://www.youtube.com/watch?v=VF7a7grmVdg&feature=player_embedded

 

Nowe produkty marki WINIARY są już dostępne w sklepach w opakowaniach 60 g i 120 g, a ich sugerowana cena to 2,37 zł za 60g i 4,49 zł za 120g.

 

Informacje handlowe

 

Produkt na półce – od połowy stycznia
Sugerowana cena jednego opakowania – 2,37 zł za 60g i 4,49 zł za 120g
Masa jednostkowa oraz waga brutto kartonu wysyłkowego – 60g i 120g; 1,92 kg
Liczba sztuk w kartonie oraz kartonów w kartonie wysyłkowym – 6 lub 12 bulionów w kartonie. W kartonach 16x120g lub 32x60g
Liczba warstw na palecie oraz kartonów wysyłkowych na palecie – ilość warstw – 10; ilość kartonów 250 (120g) lub 200 (60g)
Wymiary opakowania jednostkowego (w mm), wysokość x szerokość x długość – 60g 51x92x13; 120g 61x150x13

 

Informacje marketingowe

 

RESUME aktywności promocyjnych: TV, POS, Internet
TV – termin i stacje: od początku marca do połowy kwietnia; główne stacje telewizyjne (TVP1, TVP2, Polsat, TVN) oraz stacje tematyczne
TV – agencja reklamowa: Legend Group
TV –  zakup mediów: Mediaedge
POS –  typ materiałów: shelflinery, woblery, plakaty
POS – agencja przygotowująca materiały: Linea Recta/Point 4 Art
INTERNET –  termin i strony: www.winiary.pl
INTERNET –  agencja interaktywna: Adv.pl
PR – Eskadra PUBLICA

 

 

WINIARY to marka, która od 70-ciu lat jest gwarancją sukcesu w kuchni. Jej produkty inspirują nowoczesne panie domu do przygotowywania najsmaczniejszych potraw dla całej rodziny. Zupy, buliony, sosy, Pomysły na…, dania instant, majonezy, przyprawy, galaretki, kisiele, czy budynie – w sumie ponad 200 różnych wyrobów kulinarnych WINIARY, które w szybki i prosty sposób pozwalają przyrządzić domowy posiłek.


Dodaj do:   Dodaj kanał RSSRSS   Dodaj do facebook.comFacebook

pełna lista aktualności

 

Dodaj komentarz

Komentarze

Twój podpis:
Twój komentarz:
Wpisz kod z obrazka:
 

Członkowie PFPŻ ZP

Dołącz do nas!
Serwis PFPŻ wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub wykorzystanie.
Więcej informacji można znaleźć w Polityce prywatności.
Akceptuję politykę prywatności i wykorzystywania plików cookies w serwisie
zamknij