Nowy wariant Cheetos RobalosPepsiCo - dalsza reformulacja portfolio produktowego
Marka Cheetos wprowadza nowy wariant produktu - Cheetos Robalos.Warszawa, 25 maja 2011 r. Marka Cheetos wprowadziła nowy wariant najwyższej jakości chrupek kukurydzianych dla dzieci. Cheetos Robalos to pierwsza słona przekąska w portfolio PepsiCo w Polsce, w której oprócz braku konserwantów i sztucznych barwników, zawartość soli została obniżona o 40% w stosunku do pozostałych chrupek Cheetos. Dodatkowo, produkt powstaje z pełnego ziarna kukurydzy, dzięki czemu jest źródłem ważnego dla organizmu błonnika. Wprowadzenie wariantu Robalos jest ściśle związane z globalną reformulacją portfolio produktowego PepsiCo.
Cheetos Robalos to kolejny element reformulacji portfolio, który wzbogaca ofertę przekąsek firmy PepsiCo na polskim rynku. Badania konsumenckie, przeprowadzone na zlecenie firmy, pokazały, że dzieci uwielbiają przekąski Cheetos za ich pyszny smak i atrakcyjne kształty. Walory smakowe, ograniczona zawartość soli o 40%, brak sztucznych barwników i konserwantów oraz nowe kształty przekąsek są odpowiedzią na rosnące wymagania dzieci jak i matek, które kupują przekąski swoim pociechom. – powiedziała Małgorzata Skonieczna, Dyrektor ds. komunikacji korporacyjnej na Europę
Od kilku lat polityka PepsiCo charakteryzuje się dążeniem do reformulacji portfolio produktowego, stawiając na rosnące wymagania dietetyczne i świadomość konsumentów. Przykładem tego rodzaju działań, oprócz wprowadzenia Cheetos Robalos, jest linia chipsów – Lay’s Prosto z Pieca, czyli pierwszych pieczonych chipsów ziemniaczanych zawierających aż 70% mniej tłuszczu niż chipsy smażone, które zostały, z dużym sukcesem, wprowadzone w 2010 r.
O firmie PepsiCo
PepsiCo oferuje największy na świecie asortyment wartych miliardy dolarów marek artykułów żywnościowych i napojów, w tym 19 różnych linii produktów, z których każdy generuje w ciągu roku sprzedaż detaliczną na poziomie ponad miliarda dolarów. Nasze główne przedsiębiorstwa – Quaker, Tropicana, Gatorade, Frito-Lay i Pepsi-Cola – wytwarzają również setki innych pożywnych, smacznych artykułów żywnościowych i napojów, które niosą radość konsumentom na całym świecie. Przy średniorocznych przychodach sięgających niemal 60 mld dolarów, wszystkich pracowników PepsiCo łączy wyjątkowe zaangażowanie w sprawy zrównoważonego rozwoju pod hasłem „Performance with Purpose”.
Starając się oferować szeroki wybór zdrowych, łatwo dostępnych i przynoszących radość produktów, ograniczając swój wpływ na środowisko naturalne, redukując zużycie wody, energii oraz ilość opakowań oraz hołdując kulturze różnorodności i współdziałania w miejscu pracy, PepsiCo zachowuje równowagę pomiędzy wysokimi zyskami a działalnością na rzecz społeczności lokalnych na całym świecie. Więcej informacji nt. PepsiCo jest dostępnych na globalnej stronie pod adresem www.pepsico.com oraz na polskiej stronie firmy www.pepsicopoland.com.
Odwiedź PepsiCo na:
· Twitter (@PepsiCo)
· Facebook
· PepsiCo Blogs
· PepsiCo Press Releases
· PepsiCo Multimedia
· PepsiCo Videos
pełna lista aktualności
|