Kraft Foods odświeża markę Łakotki i wprowadza nowe smakiKraft Foods poszerza ofertę Łakotek o nowe warianty smakowe, których obecnie jest siedem, odświeża też opakowanie oraz wprowadza nową wizualizację logotypu marki. Spółka rozpoczyna też kampanię telewizyjną, wspierającą odświeżenie marki, która potrwa do późnej jesieni.- Odpowiadając na oczekiwania klientów, zwiększyliśmy ilość ciastek w pudełku, wprowadziliśmy nowe kształty i smaki oraz odświeżyliśmy szatę graficzną opakowań - mówi Anna Czaplicka, kierownik marki Łakotki.
W drugiej połowie sierpnia rozpocznie się kampania telewizyjna. Spoty będą emitowane od końca sierpnia do października w telewizji publicznej (TVP1, TVP2), komercyjnej (TVN, Polsat, TV 4, TV Puls) oraz na kanałach tematycznych (m.in. z portfolio Discovery Networks Central Europe).
Za kreację kampanii reklamowej odpowiada agencja Euro RSCG. Za planowanie i zakup mediów odpowiada Starcom. Nad zmianą opakowań oraz kształtów ciastek pracowała agencja PND Futura. Działania PR w ramach planu odświeżenia marki prowadzi Edelman Polska.
Główną grupę docelową Łakotek stanowią kobiety, poszukujące lekkich i kruchych ciasteczek dla siebie i rodziny.
Spółka Kraft Foods jest obecna w Polsce od 1992 roku. W jej portfolio znajdują się kawy: Carte Noire, Jacobs i Maxwell House, czekolady Milka i Alpen Gold, wafelki Prince Polo, batony 3BIT oraz ciastka: OREO, LU GO!, LU Petitki, Lubisie, Pieguski, Złotokłose, Holenderskie, Delicje, ciatka Milka oraz cukierki Halls.
pełna lista aktualności
|